luni, 7 septembrie 2009

Crin Antonescu pentru tineri

6 comentarii:

  1. Crin Antonescu e singurul candidat care e alaturi de tineri. Iar tinerii il vor vota!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana acuma nu am mai auzit alt candidat sa zica ceva de tinerii ce sa zica Geoana ca le da bonuri de masa si pui si micul si berea cand ies de pe bancile facultatii iar Basescu sa ii faca informatori ca sa fure cu Ridzi

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt mandru ca sunt pnl-ist, sunt mandru ca am ocazia de a sustine un candidat ca crin antonescu la presidentia tarii. crin antonescu singurul presedinte care stie ca viitorul tarii sunt tinerii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu il sustin pe Crin Antonescu! Este cea mai buna varianta pentru Romania!

    RăspundețiȘtergere
  5. Crin Antonescu este un viitor presedinte ce a aratat pana in momentul de fata si va arata in continuare respect fata de tineret.Este aproape de tineri iar tinerii ii vor acorda votul la alegeri.

    RăspundețiȘtergere
  6. pana la urma pt ce vrem bine? pentru tineri...ei duc tara mai departe, de ce am avea nevoie de un conducator care sa nu sprijine si sa nu fie alaturi de tine? de ce am alege un conducator de la care nu am avea ce sa invatam??? avem nevoie de cineva care sa fie un adevarat lider

    RăspundețiȘtergere